DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Stránky CSS clanu PedoBear

Konzolové příkazy

 

Pro adminy:

map de_dust  – změní mapu na dust
sv_restartround 1 – za 1 sekundu restartuje hru
sv_gravity 800 – měníte gravitaci ve hře – čím menší tým vyšší skoky/(800 standart)
sv_cheats 0/1 – vypnete/zapnete možnost cheatování ve hře (gl_alphamin 1; impulse 101...) – admin, který nastaví 1 je šílenec :)
sv_password xxx – nastavíte na server heslo, které bude xxx
mp_timelimit 30 – mapa se bude hrát 30 minut, potom se mapa automaticky vymění (0 vypne)
mp_roundtime 3 – udává časovou délku v minutách jednoho kola (od 1- 8)
mp_buytime 0.5 – udává časovou délku v minutách, po které vám je umožněný nákup
mp_freezetime 1 – udává dobu v sekundách, po které bude hra na začátku každého kola zamrznuta.Slouží na nákup zbraní a vybavení
mp_forcechasecam 0/1/2/3 – 0 je pre free-look mód, 1čka vám umožňuje v spectator módě sledovat vašich teammates, 2jka vám zablokuje jakékoliv „lítaní“ a uvidíte část mapy, kde jste umřely, 3ka vám uzamkne přesně pohled na hráče bez toho, aby jste mohli jakkoliv „lítat“ okolo něho. To se často využívá při CW, kdy v teame mrtví spoluhráči nemohou nakukat za roh a napovídat kolegovi, že „nepřítel se blíží z pravé strany“
mp_fadetoblack 1 – po smrti vám automaticky ztmavne obrazovka (0 = off)
allow_spectators 1 – na serveru se můžou pohybovat spectatori (0 = off)
mp_c4timer 45 – udává, kolik sekund bude bomba tikat, Kdy vybuchne (standart 45 na publicu, při CW je 35s)
mp_startmoney 800 – nastavením této peněženky určíte, kolik dolarů bude mýt každý hráč v nové mapě v prvním kole. 800 je standart.
mp_autoteambalance 1 – v případě, že v jednom týmě je o dvou a více hráčů, zapnete automatickou balanci hráčů (vyrovnání) do týmů (vypnete, tak že za 1 dáte 0)
mp_limitteams 1 – znamená, že jeden tým může mýt max. o jednoho hráče víc jako druhý (můžete číslo různě měnit – nulou vypnete)
mp_autokick 1 – každý TeamKiller bude vykopnutý ze serveru (vypnete tak že dáte za 1 – 0)
mp_friendlyfire 1 – zapnete friendly fire – 0 vypne
mp_tkpunish 1 – TeamKiller si další kolo nezahraje – že zabil vlastního hráče
mp_hostagepenalty 3 – po zabití 3 hostage-ov vás server vykopne
mp_mapvoteratio 0.6 – udává, kolik procent hráčů je potřebných na otestování nové mapy – 0.6 znamená že musí hlasovat za mapu minimálně 60% hráčů (rozsah je od 0.0 do 1.0)
listplayers – vypíše vám seznam hráčů a jejich id na serveru – slouží na kickování a o vyhození hráče ze serveru
status – vypíše se vám seznam hráčů na serveru, jak dlouho už hrají,IP adresa, choky a lossy
mp_logmessages 1 – tímto příkazem zapnete logování (zapisovaní) chatu do souboru (0 = off)
kick xxx – tímto příkazem vykopnete ze serveru hráče – xxx je jméno hráče 
kick #15 – tímto příkazem vykopnete ze serveru hráče, kterého ID je 15 (ID zjistíte napsáním příkazu „listplayers“ od konzoly). Mřížka je povinna!
addip "minutes" "IP" – sluzi na bannování hráče ze serveru (t.z. po určitou dobu nebude server pro bannutého hráče přístupný. bez #
remove "IP" – bann na IP/hráče odstraníte. bez #
users – vypíše seznam hráčů, jejich identifikační číslo (slouží to hlavně na bannovaní ze serveru, případně když je někdo cheater (vy to zjistíte), tak ho v budoucnosti můžete vždy usvědčit na základě tohoto čísla)
lambert -1.0001 – uvidíte všechny věci jasně bez použití baterky
decalfrequency 0 – umožní sprayování log donekonečna okamžitě za sebou (číslo označuje interval po kterém můžete opět sprayovat) :))
map de_dust - změní mapu na de_dust
sv_allowdownload, sv_allowupload - povoluje nebo zakazuje stahovatelnost map a jejich grafiky (0/1) 
sv_restart 1 - restart celé hry bes vyběru teamu 
sv_maxspeed - udává max rychlost hráče 
restart - nové zahájení hry (mapy) i s výběrem teamu 
ban ### - banne hráče (to samé jako kick, ale dá se nastavit i doba, po jakou se nebude smět připojit) 
kick (jméno) - server může vyhodit hráče ze hry 
changelevel (level) - změní mapu (např. changelevel de_dust2) 
timeleft # - nastaví jak dlouho budete hrát v minutách 
password - server nastaví přístupové heslo 
mp_autoteambalance x - vypne 0, zapne 1 automatické srovnání počtu hráčů teamu TT versus CT 
mp_autokick # - vypne 0, zapne 1 automatické vyhození hráče za zabití spoluhráče 
mp_maxrounds # - hraje se na x kol 
mp_winlimit # - team, který dosáhne jako první x vítězných kol, vyhrává 
mp_limitteams # - určuje o kolik hráčů může být v jednom teamu více než v druhém 
mp_flashlight # - vypne 0, zapne 1 baterku 
mp_footsteps # - vypne 0, zapne 1 slyšitelnost kroku 
allow_spectators # - vypne 0, zapne 1 výběr spectator mode 
mp_fadetoblack # - vypne 0, zapne 1 černou obrazovku v ghost 
mp_startmoney # - částka pro každého hráče na začátku nové hry 
mp_c4timer ## - bomba vybuchne za XX sekund 
mp_friendlyfire # - vypne 0, zapne 1 zraňování spoluhráčů 
mp_playerid - povoluje nebo zakazuje zobrazení ip 

Pro hráče:

volume - hlasitost 
zoom_sensitivity_ratio - nastavuje senzitivitu při zaměření (např. AWP) puvodní je 1.2 
sensitivity x - intenzita pohybu myši (x=0-20) 
name (jméno) - změní jméno během hry 
lefthand 1 - přehodí zbraň do levé ruky (do pravé je to 0) 
exit - rychlé vypojení ze serveru a zpět do hlavního MENU 
quit - rychlé ukončení celé hry 
retry - připojení odznovu 
hud_takesshots # - neuloží 0, uloží 1 konečnou tabulku ve formátu *.bmp 
drawradar - zobrazí radar 
hideradar - skryje radar 
stat - statistika o hráčích, pingu, fragu atd. 
bind "#" - příkaz na kterou klávesu je proces vázaný 
unbind # - vymazání funkce určité klávesi 
say_team - zpráva vašemu týmu 
say -správa vsem 

Pro zvýšení FPS*:

cl_minmodels "1" 
cl_himodels "0" 
gl_spiteblend "0" (takzvaný příkaz na 100% krev:))) 
gl_affinemodels "0" 
gl_keeptjunctions "0" 
gl_lightholes "0" 
gl_max_size "128" 
gl_picmip "1" 
gl_round_down "10" 
gl_playermip "3" 
cl_weather "0" 
cl_bob "0" 
cl_bobcycle "0" 
cl_corpsestay "10" 
fps_max 100 

Těmito příkazy zvýšíte FPS na úkor grafického zobrazení

*FPS = tzv Frame per Second = počet snímků za sekundu - udává, kolikrát za sekundu je grafickou kartou vykreslen obrázek hry (snímek neboli frame). Pokud máte příliš nízké FPS = hra se Vám bude trhat. Čím vyšší, tím bude hra plynulejší.